Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(3)
Autor
Chmielewski Witold Jan
(1)
Nowakowski Krzysztof (psycholog)
(1)
Pudełko Weronika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Agresywność
(1)
Dyslalia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Impulsywność
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Obozy dla uchodźców
(1)
Obóz Dzieci Polskich (Pahiatua)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polacy za granicą
(1)
Psychopatia
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Uchodźcy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Pahiatua (Nowa Zelandia)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja Weroniki Jadwigi Pudełko na temat problemów społeczno-emocjonalnych dzieci z dyslalią dotyczy, zgodnie z tytułem, emocjonalności dzieci z wadami mowy, a zajmuje się tym problemem z punktu widzenia pedagogicznego. Autorka przeprowadziła badania w dwóch grupach dzieci: dzieci z dyslalią i bez tego zaburzenia. Uzyskane przez Autorkę wyniki zostały bardzo staranie przedstawione w licznych tabelach i porównane za pomocą testów statystycznych. Jak się okazało, emocjonalność badanych grup rożni się bardzo znacznie, a w wielu problemach w sposób statystycznie istotny. Wynik ten Autorka zinterpretowała jako zależność cyrkularną, w której zależność badanych problemów wzajemnie się wzmacnia, czyli że problemy emocjonalne powodują zaburzenie mowy, a zaburzenia mowy wpływają na emocje, takie jak poczucie mniejszej wartości, poczucie osamotnienia, bezradność, podwyższenie poziomu niepokoju oraz trudności z kontaktem w środowisku rodzinnym, szkolnym i rówieśniczym. (prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej